Friday, May 20, 2011

Review: Paleta Farduri De Ochi 100 Culori – Editie Limitata

M-am decis sa-mi comand aceasta paleta. Parea interesanta si colorata. Am si paleta de la Manly cu 120 de culori...dar, it's just not enough. :))
Iata cum descriu cei de la E.l.f. produsul:




"Poti fii propriul makeup artist oricand si oriunde, cu aceasta paleta de culori extraordinara, care se regaseste in gama Stuido, o gama de produse cosmetice luxoase si profesionale. In aceasta paleta veti gasi tot ce aveti nevoie pentru a obtine un machiaj al ochilor, de la un look „dark & smoky eyes”... la unul „fresh&bright”... sau „totally fun & funky”, cu ajutorul celor 100 de nuante si texturi.
Creati un look care sa va reflecte stilul personal cu aceasta paleta, creata si testata de echipa e.l.f. de makeup artisti profesionisti. Paleta de farduri de ochi are un design elegant, fiind perfecta pentru a fi folosita acasa sau luata in calatorii
Contine:
  • 100 nuante farduri
  • Oglinda
  • Aplicator pentru fard de ochi

INSTRUCTIUNI
  • Aplicati nuanta mai deschisa pe intreaga suprafata a pleoapei, ca baza sau iluminator.
  • Aplicati nuantele medii pe intreaga pleoapa sau in pliul ochiului pentru conturare.
  • Aplicati nuantele inchise pentru a defini si evidentia ochii, pentru a crea un look „smokey eyes”.
Dimensiuni: 24cm L x 21 cm l x 1.5 cm H"

Iata defapt ce ofera paleta:

- Culorile sunt intr-adevar vii si placute la privire in schimb textura fardului lasa de dorit, mai ales la nuantele de maro.
- Fardul nu prinde pe pensula indiferent cat de mult am incercat sa il apas.
- Majoritatea sunt mate
- Fardurile sidefate sunt cele (Si singurele!) bine pigmentate din paleta

Pretul este de 75 de lei plus transport.

Nu pot spune ca sunt multumita de paleta, imi cam pare rau ca am dat banii pe ea...dar am sa-i mai acord o sansa si sa vad ce pot face pentru a face culorile sa prinda mai bine. Daca descopar vreo modalitate am sa o impartasesc si cu voi. Pana atunci sincer nu o recomand...mai bine luati-va farduri individuale!

No comments:

Post a Comment