Saturday, May 14, 2011

E.L.F. The Beauty Encyclopedia- Face Edition


Descrierea lor: 

"
Beauty Encyclopedia – Editia pentru fata

Acesta este cadoul perfect pe care ti-l poti face tie sau unei prietene.Adauga aceasta “Little Black Book of Beauty”colectiei tale, fiind un ghid de referinta.

Acest kit compact include lucrurile esentiale de care ai nevoie pentru machiaj
4 nuante de crema iluminatoare
4 nuante de corector
1 bronzer
1 blush
1 pensula pentru fata

  INSTRUCTIUNI
Creaza orice look care sa iti reflecte stilul personal. Design-ul mic si elegant este excelent pentru a-l lua cu tine si a face mici retusuri atunci cand este necesar."

PRET: 30 RON

Parerea mea:
Personal sunt multumita de aceasta "enciclopedie" :D. Imi place mult textura la concealer, acopera foarte bine cearcanele sau orice imperfectiune. E perfecta pentru zilele cand nu imi pun fond de ten pe fata deoarece acopar imprefectiunile cu putin concealer, aplic o pudra translucida si i'm ready to go.
Blush-ul si bronzer-ul sunt destul de pigmentate, in schimb nu imi place faptul ca atunci cand iau blush pe pensula se imprastie peste tot si imi murdareste si concealer-ul.
Ce nu imi place iar, este pensula pe care ei o ofera....mi se pare de slaba calitate (ieseau cateva fire din ea) si imi aminteste de pensulele ieftine de la cosmeticele chinezesti.
Ca si pret mi se pare accesibil, pentru toate buzunarele si iti ofera chiar multe beneficii!
Il recomand cu caldura tutror fetelor!

V-am pupacit !


No comments:

Post a Comment