Saturday, May 14, 2011

A fresh start



:) Deci uite-ma facand si pasul acesta. Am tot stat pe ganduri cateva saptamani daca sa incep sau nu blogul acesta. Probabil ca nu voi posta zilnic poze cu machiaje inedite, in schimb vreau sa impartasesc cu voi cunostiintele mele in materie de make-up, ingrijire personala si de ce nu si sfaturi de viata. Vreau sa fie un blog pentru toate femeile indiferent daca sunt pasionate sau nu de make-up. Vreau sa creez o atmosfera placuta si sa fac cat mai multe femei sa realizeze ca sunt unice si frumoase!
M-am luat cu vorba si nici nu m-am prezentat. Ma numesc Alexandra (prefer Ale sau Alexa), am aproape 21 de ani si..da! imi place make-up-ul. Am inceput sa practic arta machiajului acum 2 ani insa doar de curand am inceput sa si profesez oarecum. Ma consider sociabila, nebuna :)) de ce nu? si vesela cat cuprinde. Pe parcurs ma veti cunoaste mai bine :D

Sper sa va simtiti bine pe blogul meu si remember:  Every woman is a flower waiting to be discovered!

2 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. daca nu iti place blogul meu nu te obliga nimeni sa te uiti la el :) si decat sa faci comentarii rautacioase mai bine ocupa-ti timpul cu ceva mai constructiv.

    ReplyDelete