Wednesday, June 1, 2011

Outfit Of The Day

Dupa cum v-am promis, iata si primul outfit recomandat de Alina. Am rugat-o sa ne ofere si o scurta descriere a tinutei: "Am ales o tinuta lejera pentru o dupamiaza de mai, numai buna de impartit promotii, si de umblat incoace si-ncolo prin oras. Cizmele sunt probabil cele mai comfortabile din toate pe care le am si faptul ca au putin toc (2-3 cm) ma face sa ma simt putin mai inalta si duce tinuta spre casual si mai mult. Colantii nu mai erau necesari la ora aceea dar oricum dimineata era racoare... "





Tinuta:
Cizme de piele cognac 
Geanta de inspiratie punk-steam Daniel Ray
Rochita F&F verde brad
Curele din piele si piele de sarpe.
Geaca de piele Stradivarius (Spania)

Si astazi, pe langa Ziua Copilului, este si ziua Alinei....asa ca vreau sa-i urez la multi ani in felul meu!


4 comments: