Thursday, February 9, 2012

Review Palete Sleek + Fantasy Look

Tot am vrut sa postez acest review de mai multa vreme insa m-am luat cu alte lucruri. Am tot asteptat cu sufletul la gura redeschiderea magazinului online makeup-shop.ro. Bine, initial vroiam sa imi comand produse de la NYX si am constatat surprinsa ca au fost inlocuite de produse de la Sleek si Beauty UK. La inceput am fost destul de reticenta si sceptica in ceea ce privea produsele dat fiind faptul ca nu le mai folosisem inainte si nu vroiam sa dau banii pe niste culori nepigmentate. Am patit o treaba de genul cu o paleta de 100 de culori de la E.l.f. care spre dezamagirea mea era foarte prost pigmentata. Totusi, m-am razgandit si am decis sa dau o sansa paletelor de la Sleek. Si bine am facut! Pot sa spun ca sunt extraordinar de multumita de ele! Culorile sunt super pigmentate, rezista mult si se aplica foarte usor. Carcasa este solida, punct in plus din partea mea pentru ca eu imi cam scap culorile. Pentru inceput mi-am comandat doar 3 palete, pe care o sa vi le si arat.

Sleek I Divine- Acid




Sleek I Divine Au Naturel



Sleek I Divine PPQ Me Myself & Eye




Abea astept sa imi intre niste fonduri in buzunar ca sa imi si comand alte culori de la Sleek. Nota 10 pana acum pentru palete.

Dupa cum am scris si in titlu, o sa postez si cateva poze cu un make-up pe care l-am realizat azi ca si mod de celebrare a sfarsitului sesiune (plus plictiseala de acasa) :))






No comments:

Post a Comment