Sunday, February 26, 2012

Cinema Arta

Vineri, de Dragobete...dupa o prajitura, un cappy de portocale rosii si o cafea de la nenea Misu, hop si noi la Cinema Arta la film...ca de'...e 3D la 9 lei pentru posesorii de Studcard! Plus ca era unul dintre filmele noastre preferate, Ghost Rider 2. Cum sa-l ratam? Eram chiar foarte curioasa sa vad cum se prezinta noul cinema care pe dinafara mai ca ii da clasa celui de la Promenada Mall. Si ca sa nu o mai lungesc mult...am sa va prezint ce mi-a placut si ce nu mi-a placut la cinema....trageti voi linie mai incolo si faceti calculul.



Ce mi-a placut


+ Sonorizarea merita nota 10 din partea mea. Chiar daca nu iti bubuie in cap precum la Cinema City, sunetul e mult mai clar si poti intelege filmul si daca nu te uiti la ecran.
Calitativ, 3D, mi se pare mult superior celui de la Promenada mall....se vedea parca mult mai clar si actiunea. La Cinema City dupa un timp ma dor ochii, mai ales cand schimba cadrul sau misca background-ul repede. In schimb la Arta, no problem.
Sala e curata, sunt cosuri de gunoi la capetele randurilor.
+ Locatia e mult mai accesibila, fiind in centrul orasului. Si daca stai la un film tarziu, mai poti merge acasa pa jos. La Cinema City de fiecare data cand mergem la un film stam cu ochii pe ceas sa prindem ultimul autobus.


Ce nu mi-a placut


- Holul de la casierie e destul de mic si stramt. Dupa ce am luat biletele a trebuit sa fac slalom printre oameni sa pot ajunge la usa.
- Exista o singura casierie...cred ca nici nu mai are rost sa mai adaug alte explicatii pentru ca intelegeti deja.
- Scaunele sunt destul de joase (desi nu ma pot sa ma plang ca nu au fost confortabile) iar sala arata ca o sala fesiva...cu un podium si flori...ma simteam ca la absolvire...
- Cel mai mare minus...si as pune vreo 3 dinaia mari si rosii....Ochelarii pentru 3D (care de altfel is destul de smecheri), au un sistem anti-furt care suna cand intri sau iesi din sala. A fost minunat ca din 15 in 15 minute sa tot bipaie poarta la cei care nu stiu ca un film se vede de la inceput la sfarsit si ca nu se cade sa te plimbi prin sala.
Barul cu gustari iti ofera prea putine lucruri din care sa alegi....si preturi destul de piperate.

Nu pot sincer sa ma decid daca imi place sau nu la Arta....cu siguranta i-am gasit mai multe dezavantaje decat avantaje....si
stiu ca nu am mai spus de pret (ca la arta e 9 lei un film 3D si dincolo 20 lei), dar mi-a parut  reduntant sa mai adaug ceva ce stiati deja. Acuma, fiecare probabil o sa mearga si o sa-si
faca o parere despre cinema. Eu una sunt 40% pro 60% contra Arta. Au facut un fel de doua feluri, vb-a aia.



No comments:

Post a Comment