Wednesday, February 22, 2012

Cum sa slabiti pana la vara!

V-am promis un articol despre cum sa slabiti pana la vara...adica in aproximativ 3 luni...si iata-l! :D Acum ideea e ca multe dintre fete au impresia ca a slabi inseamna a te infometa. Gresit! Tocmai din pricina ca multe fete se infometeaza, ajung sa isi distruga sistemul digestiv ca mai apoi sa se ingrase mai mult decat inainte. Ceea ce incerc eu sa va explic e ca puteti manca, dar cu masura si cu grija. Si mult mult sport + apa!





Step 1


Incercati sa renuntati la paine. Daca nu puteti, atunci incercati cu paine integrala sau neagra. Bine, e adevarat ca painea inegrala e cam ciudata la gust (cel putin mie asa mi-a lasat impresia) insa daca o prajiti la toaster e super buna. Daca tineti neaparat sa mancati paine faceti-o dimineata! Ceea ce ne duce la urmatorul pas.







Step 2

O sa plagiez deviza logodnicului meu..."Mananca dimineata ca un rege, la amiaza ca un om normal si seara ca un sclav." Nu spun sa va faceti un orar strict de mese ca si asa nu o sa functioneze. Cel mai important e sa mancati asa cum trebuie la cele 3 mese principale...Adica fara prajeli, grasimi, fara fast food si alte tampenii. Gasiti pe internet o gramada de retete cu legume si carne de pui fara sa trebuiasca sa fie imbibate in 2 litri de ulei. Seara incercati un musli usor cu lapte degresat (va recomand laptele de la Oke, cu 0,1% grasime) sau un iaurt sau fructe (dar nu banane).


Step 3

Multaaaaaaaaa apa! Apa e esenta vietii...si cand spun apa nu ma refer la apa minerala sau suc. Apa plata..(cu lamaie vorba aia). Apa minerala fiind carbogazoasa da o senzatie balonare dupa ce o beti si va impiedica sa consumati cantitatea cu adevarat necesara pentru corp. Eu una sincer stiu ca nu consum destula apa asa ca am incercat sa imi umplu sticlute de 0,33 sau de 0,5 si asa reusesc sa beau cate 4-5 sticle pe zi. Incercati orice metoda va ajuta!






Step 4

Sport si miscare fetelor! S-a dus frigul, vine primavara...numai bine pentru alergat sau mers la sala. Ideea e sa faceti cat mai multa miscare. Si daca mergeti la sala nu va ambitionati sa ii intreceti pe baietii care baga cu 50 la piept...ca o sa va alegeti doar cu o febra musculara urata (vorbesc din proprie experienta). Am mai auzit chestii de genu ca "m-am ingrasat dupa ce am fost la sala". Da! Pentru ca nu mancam ca barbarii dupa sala! Eu merg la sala undeva in jurul orei 6-7 seara, ajung acasa si mananc un bol de orez si un mar. Daca mancati greu dupa sala o sa va ingrasati si mai tare. Daca nu puteti merge la sala sau nu va place, sunt multe exercitii pe youtube pe care le puteti face...desi sincer la sala e mai motivant.






Step 5
Ambitie si determinare! In 3 luni n-o sa aratati ca tanti de mai jos...dar nici nu asta conteaza. Conteaza sa fiti sanatoase si sa slabiti atat cat e sanatos. Eu nu inteleg ce e cu moda asta acuma sa fii cat mai scheletica! Skinny is not beautiful! Esti frumoasa si cand ai curbe....dar sportul si dieta (nu infometarea) nu strica niciodata. De fiecare data cand va descurajati (si nu va asteptati la rezultate imediate) uitati-va la poza asta pentru motivare.



Personal experience: Adevarul e ca nu am avut niciodata probleme de greutate...cel mai mult cred ca am avut 56-57 de kg. Insa pentru statura si conformatia corpului meu e mult. Eu am ghinionul sa am talia inalta si soldurile late, asa ca oricat as slabi tot mi se pare ca sunt indesata. Acum am 52 de kg....(nu urca liftu cu mine) dar ma simt excelent! Partea amuzanta e ca totul se datoreaza logodnicului meu...care nu m-a compatimit ca altii...ci mi-a ras in fata..si in momentul ala mi-am dat seama ca are dreptate. Degeaba astept sa fiu slaba daca eu toata ziua stau degeaba si mananc la McDonald's. Asa ca am lasat-o balta cu fastfoodul (desi mai pacatuim amandoi ocazional la KFC) si m-am apucat de sala. Si rezultatele se vad...nu le-am vazut dupa o luna...ci dupa jumatate de an, si inca si acum mai am mult de lucrat pana sa ajung unde vreau. Dar nu sunt dezamagita! Ci chiar impresionata de cat am reusit sa fac cu corpul meu in jumatate de an. Asa ca fetelor, ambitia la vedere si nu va descurajati niciodata!

No comments:

Post a Comment