Thursday, July 19, 2012

Late Sunset Look & Tutorial

Buna fetelor! Dupa cum v-am promis, am sa postez astazi un look cu tot cu tutorial. Initial l-am facut pentru cei de la makeupbee.com dar am zis ca merita sa-l postez si pe blog. Imi place mult cum a iesit, mai ales ca m-am inspirat din privelistea pe care am avut-o acum cateva zile cand apunea soarele in nuante de portocaliu, alb, albastru deschis, albastru inchis, mov...pur si simplu inspirational. Sper sa va placa si voua! Pupici!

Hey girls! As I promised, I'm posting today a look with a tutorial. Initially I did this look for makeupbee.com but I decided it was worth posting on my blog. I really like how it turned out, especially because it was inspired by the view I had a few days ago when the sun was setting in nuances such as orange, white, light blue, dark blue, purple..simply inspirational.  I hope you enjoy it as well. Kisses!





Tutorial

1: Primer (Too Faced Shadow Insurance)

2:Orange (Makeup Geek Pan Eyeshadow- Manderine)

3: Ivory (Lime Crime Magic Dust -Nymph + Flormar- Ivory)

4: Blue (Makeup Geek- Mermaid)

5: Blend & Shape

6: Navy Blue (Manly 120 Palette)

7: Purple & Blue (Sleek Acid - Purple, Lime Crime Chinadoll- Parasol)

8: Highlight & Contour (Lime Crime Magic Dust- Nymph, Sleek PPQ- Barry White, LC - Parasol)
Sky blue line is at your choice

9: Line and Mascara ( Lime Crime Uniliner- Quill, L'Oreal Volume Million Lashes)


Lipstick: Lime Crime - My Beautiful Rocket




No comments:

Post a Comment