Sunday, July 29, 2012

Classic Elegance Look & Tutorial

Buna seara fetelor! Mi-am facut si eu putin timp sa postez un machiaj cu tutorial. Am primit multe cereri pentru astfel de tutoriale asa ca am sa incerc de acum incolo, pentru fiecare machiaj sa fac si un tutorial. Acest look l-am purtat alaltaieri seara, la cinema, la filmul The Dark Knight :D (Batman) si vroiam ceva mai de seara, totusi elegant pentru ca l-am asortat cu o camasa alba si un medalion mai elegant, skinny jeans si balerini florali. Sper sa va placa atat machiajul cat si tutorialul. V-am pupat!

Good evening girls! I've made some time to post a tutorial makeup. I have received alot of requests for such tutorials so I'll try from now on, for every makeup I do, to also have a tutorial. I wore this look Friday night when we went to see The Dark Knight :D (Batman) and I wanted something for the evening, yet elegant because I paired it up with a white shirt and a slightly elegant pendant, skinny jeans and floral ballet flats. I hope you enjoy this makeup as well as the tutorial. Kisses!



Step #1: Primer si argintiu / Primer and shimmering silver
(Sleek PPQ- Fade to Grey)


Step # 2:  Argintiu mai inchis/ A darker silver
(Makeup Geek eyeshadow pan: Mercury)

Step # 3:  Negru/ Black
(Lime Crime Chinadoll Palette - Lotus Noir)

Step # 4: Maron sau burgundy/ Brown or burgundy
(Lime Crime Magic Dust - Dragon Scales)

Step # 5: Highlight
(Lime Crime Magic Dust - Nymph)

Step # 6:  (De la dreapta la stanga) Negru, maro, argintiu/ (From right to left) Black, brown, silver
(Lotus Noir, Dragon Scales, Fade to Grey)

Step # 7: Eyeliner si rimel/ Eyeliner and mascara
(Lime Crime Uniliner - Quill; Maybelline Collosal Vollume)

Gata! 
Done!
Nu imi plac de regula camesile, insa pe asta sifonata o ador :))
I don't really like shirts but I love this crinkly one










No comments:

Post a Comment