Wednesday, January 4, 2012

Crazy in Wonderland

Ca sa incep anul 2012 (La multi ani by the way!) in plina forta, mi-am scos azi trusa de la Sleek si am zis sa fac o incercare. E un machiaj fantasy cu orice culoare care mi-a venit la mana :)) Aaa..si ca un fapt divers, pe cand mi-am terminat machiajul a venit logodnicul meu iar cand i-am deschis usa s-a speriat de mine :)).




Produse folosite

Fata: Fond de ten Sephora (D25)
          Paleta Corectoare E.l.f.
          Pudra High Definition E.l.f.
          E.l.f. Blush (Flushed)

Ochi: Sleek iDivine- Acid 
          Sephora Eyeliner

Buze: MAC Lipstick
           Tus E.l.f.

Pentru programari la machiaje trimiteti-mi un mail la alexandramorarischwarz@gmail.com sau ma gasiti pe Facebook cu numele Alexandra Morari


No comments:

Post a Comment