Sunday, October 2, 2011

Soft Purple Look

Stiu ca a trecut un car de vreme de cand n-am mai postat...adevarul e ca m-am descurajat putin vazand ca nu prea are trecere blogul...dar like they say: It's not over until the fat lady sings! :)) Asa ca am mai multe look-uri pe care le voi posta saptamana asta.
Primul look l-am realizat pentru un concurs cu tema "paunul alb"....bine, nu am vrut sa fie doar un machiaj alb si atat...asa ca l-am adaptat culorii ochilor mei si l-am facut putin mai extravagant (nu foarte).
Iata rezultatul....






Produse folosite

Fata: 
- Fond de ten Sephora D25
- Translucent mattifying powder E.l.f.
- Corector E.l.f.
- Beauty Encyclopedia Face edition - blush & bronzer

Ochi:
- Too Faced Shadow Insurance
- E.l.f. Eyebrow Kit (sprancene)
- Beauty Encyclopedia Basic Eye (white & sheer cream)
- 120 pallete
- Eyeliner lichid E.l.f.
- Maybelline Volume Express Mascara
- Nyx Jumbo Pencil (Milk)

Am aplicat si gene false la colturile exterioare si niste pietricele pentru efect. :D




No comments:

Post a Comment