Friday, August 5, 2011

Fantasy Photoshoot with Paula and Antonia

Saptamana trecuta mi-am pus in sfarsit imaginatia la munca pentru un photoshoot tip fantasy...bine, sincer eu as fi  mers mult mai mult catre extrema fantastica in ceea ce priveste machiajul....insa mi-a fost "mila" de Paula, pe care o vedeam tot ma socata la fiecare nuanta de albastru pe care o vedea ca o iau din paleta...:)) asa ca am decis sa nu o chinui prea mult. Oricum fetele au iesit superbe in poze...asta si multumita fotografului! Inca nu am foarte multe poze cu machiajele realizate dar totusi am sa postez  cateva imagini de la sedinta foto! Si multumiri fetelor pe care le-am "chinuit", Paula si Antonia!


Paula: Ice Queen Make-up



Antonia- Breeze of Nature



Behind the scenes


Man i look big in photos :)) asta este...oricum ne-am distrat super la sedinta foto...aproape am tras trante...:)) dar a fost super...si mai ales ca scumpul meu logodnic a fost baiatul cu lumina! :))

No comments:

Post a Comment