Tuesday, July 19, 2011

Look of the Day * Tan Me Pink*

Un look inspirat de zilele extra calduroase de vara si de dorinta mea de a ma bronza (desi mi-e prea lene sa merg la strand) :)). Anyways....E un look destul de simplu (parerea mea), nu mi-a luat mult sa-l fac. Ceea ce imi place la el e faptul ca te face sa pari oarecum bronzata la fata! Thumbs up for that!






Produse folosite:

Fata: Corector E.l.f Beauty Encyclopedia; Pudra E.l.f. Complexion Perfection, Pudra iluminatoare E.l.f. nuanta Glow, E.l.f. Eyebrow Kit, blush E.l.f. nuanta Flushed.
Ochi: Primer E.l.f.; Fard crema din E.l.f. Beauty Encyclopedia si nuantele incercuite (alb ptr highlight sub spranceana si crem pentru blending); Flormar (fuchsia pe pleoapa mobila si umbra cu maro-auriu); Eyeliner lichid E.l.f. ; Rimel Miss Sporty Pump Up Lash.
Buze: Ruj MAC nuanta Snob.




No comments:

Post a Comment