Monday, July 25, 2011

E.l.f. Product Review + Look Of The Day *Chocolate Rays*

De data asta am sa ocolesc putin look-urile cu tematica cocktailurilor si am sa postez un look pe nuante mai neutre...as zice de toamna chiar...:D oricum la ce vreme e acum se potriveste look-ul mai neutru. Inainte de asta...am primit azi coletul de la E.l.f. cu "bunatati" :)) iata si cateva poze ale produselor.






Produse:
* Concealer Brush
* Crease Brush
* Powder Brush
* Paleta Corectoare "Complete Coverage"
* Pudra Matifianta Translucida
* Tus de ochi crema
* Spray pentru fixarea machiajului
* Fard de ochi (Ethereal)













Si sa nu uitam look-ul zilei...Chocolate Rays :D + Mi-am schimbat culoarea parului! Am vrut sa fie un castaniu mai inchis...insa mi-a iesit mai aramiu...which is very good! Imi place foarte mult asa. Oricum nu e permanenta vopseaua...dar ma gandesc sa o fac permanenta :))







Later Edit: Acuma am avut timp sa ma ocup si de produsele folosite!

Produse folosite:

Fata: 
- Crema nuantatoare E.l.f. cu Aloe Vera si castravete + Fond de ten Sephora D25
- E.l.f. Complexion Perfection
- Blush E.l.f. (din Beauty Encyclopedia Face Edition)

Ochi:
- Too Faced Shadow Insurance
- Avon Arabian Glow (pe toata pleoapa mobila)
- 120 palette (nuantele 1,2,3,4,5,6)
- E.l.f. Beauty Encyclopedia Eye Edition (nuanta 7)
- Tus Lichid E.l.f.
- E.l.f. Eyebrow Kit
- Rimel Maybelline Collosal Volume
 
Buze: 
- Balsam de buze Yves Rocher (Vanilla)















No comments:

Post a Comment